25.5.2016

Eteinen





Hei, kun tulet meille, minä odotan sinua heti oven takana.
Tuon sinulle palloni ja toivon että haluat heittää sen minulle. 
Saatan kyllä hiukan haukahtaa, mutta oikeasti haluan, että huomaat minut ja silität minua. 

Meillä eteisessä on paljon kenkiä, mutta en minä niitä syö. 
Ne kun pidetään aina oikeilla paikoillaan. 

Tää eteinen on muutenkin vähän hassu kun sitä ei oikeasti ole ollenkaan. 
Mamma rakensi sen kahdella kaapilla toimivaksi. 
Täällä kun ramppaa päivittäin useita lapsia edes takaisin. 
Mutta hei, se on kivaa kun on aina joku, joka haluaa leikkiä mun kanssa tai rapsutella mua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.