24.5.2016

Hei meitä hymyilyttää!





Elämän pieniä ihania iloja on tämä päivä ollut täynnä. 
Aurinko paistaa ja sain nauttia rannalla olosta poikien kanssa.
Bob Marley soi "Don't worry, be happy" aurinko paahtoi ja me rouskutimme poppareita. 
Mietin miten iloinen olen, että olemme kaikki onnellisia ja voimme hyvin. 

Pienet asiat, kuten tuoksuva syreenin oksa eteisessä, tuovat hymyn huulille ja ilon arkeen. 
Ne pitää vain huomata ja osata nauttia niistä. 
Elämä on niin täynnä huolia ja murhetta. On hyvä yrittää unohtaa niitä välillä ja vain nauttia. 
Iloa on ympärillä aina!

Eikä saa unohtaa unelmoida!
Voi olla turhamainenkin välillä ja antaa oman naiseuden pursuilla yli, jos ei muuten niin unelmissa. 
Minä haaveilen Minna Parikan sydänkengistä edelleen. 
Jo kuvan katsominen saa mielen vaaleanpunaiseksi. 

Mikä toi hymyn tänään huulillesi?

2 kommenttia:

  1. Tänä aamuna hymyn toi minulle se,että olit taas kirjoitellut tänne kuulumisia! Olen pitkään blogiasi seurannut ja itsekin taistelen terveyteni kanssa,joten nämä ovat ilonpilkahduksia minulle ja uskon/toivon että aina kun tänne kirjoittelet on itselläsikin ehkä hieman helpompi vaihe meneillään! Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa ihana viesti, voi kiitos!
      Yritän aktivoitua blogin kanssa...

      Toivon että voimaudut ja voit pian paremmin. Sairaudet rasittaa elämää mutta on kumma miten niidenkin kanssa oppii elämään.

      Poista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.