6.10.2016

Miten saada vanhat Crocsit puhtaaksi?






Melkein kaikilla on Crocseja perheessä. 
Meilläkin on monet pihakenkinä. 
Lempparit tummentuu ja pinttyy. 
Minä yritin saada puhtaaksi pesukoneessa, mutta ei autanut pinttymiin. 
Kokeilin #taikasieni tuotetta pinttymiin ja puhdasta tuli!!!
Nyt noi vanhatkin ovat siistit ja kehtaa käyttää missä vain. 

Olen saanut tuolla seinistä tummentumat ja värikynänjäljet pois, hyvin kalkkiutunut suihkuseinä kirkastui hetkessä ja hanat kiiltää. Mä oon koukussa! 

Oletko jo kokeillut?

Ps. Tämä EI ollut maksettu mainos vaan oma ilo jaettu teille kun tuote toimii!!!!

5 kommenttia:

  1. Joo toi on huippu! Oon ollu vähän liian innokas ja hionu sängystäkin maalit pois tuolla 😂

    VastaaPoista
  2. Näytti tulleen Sinituotteellekin taikasieni valikoimiin. Ajattelin kokeilla sitä, kun muutto tulossa.

    VastaaPoista
  3. Pojalla on juuri nuo saman väriset Crocsit ja hurjan pinttyneiksi jäivät pesukoneen jäljiltä. Täytyykin kokeilla taikasientä niihin, kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  4. Meijän äiti hankaa sohvat taikasienillä puhtaiks.Yks hyvä tuote on myös Lidlin w5 Multi-surface kosteat yleispuhdistusliinat, niillä saa myös hyvin monenlaista puhtaaks ja kätsysti, ei kyl välttämättä crocseja.

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.