31.1.2011

Kevät tilauksessa

Kävin vilkaisemassa ja muutama meille sopiva kesäinen tärppi lähti tilaukseen.
Minulle nuo paidat 6,95e/kpl
Miehelle ihana ohut vaarinpaita 6,95e.
Ja pojille puuvillaneuleet molemmille 8,95e/kpl.

Ja nyt kun katsoin noita yhdessä, niin taitaa tuo merimieshenkisyys iskea minuunkin.
En huomannut sitä tilatessani, mutta yhdessä tuossa ruudulla ovat niin samiksia kaikki.
"Prinsessalle" en vain löytänyt mitään kivaa ja kesäistä.
Keittiöön tilasin tuon ihanan raikkaan pyyhkeen 4,95e.
Ihastuin kovasti saman sarjan tilkkutäkkiin ja jään sitä miettimään.
Olisi niin ihanan raikas makkarissa kesällä...

Ihanaa ajatella kevättä ja raikkautta, mitä se aina tuo tulleessaan!

9 kommenttia:

  1. Ihan on teidän näköisiä juttuja.
    Minäkin nuita neulepaitoja pojille katsoin,mutta meidän pojat ei suostu käyttämään kuin neuletakkeja. Ihanat olis.

    VastaaPoista
  2. Mun silmät kiinnitty heti noihin kodinjuttuihin, niin ihanat: keväitset ja ajanhenkiseet. Mii laik!

    VastaaPoista
  3. Sokrutin, juu, kiitosta vaan jällleen. =)
    Toivottavasti nuo mun paidat istuu. Näyttivät kivoilta peruspaidoista hameiden kanssa käytettäviä. En yleensä mitään H&M osta, mutta nuo oli tosi nätit ja halvat.

    Kaaponkammari: Ne raikkaat kuosit ihastutti mua täysin! Vielä en osaa laittaa niitä, mutta vähitellen tulee enemmän raikkaampia juttuja kotiin kun valo lisääntyy.

    VastaaPoista
  4. Ihania kaikki mä myönnän että oon h&m fani siis hinta hyvä ja laatu.
    Kevättä mulla jo mielessä kun remppa edistyy ja päivät pitenee!

    Iloista päivän jatkoa!
    Anu

    VastaaPoista
  5. Kiitos vinkistä, nyt kipinkapin henkalle.

    VastaaPoista
  6. Kiitokset vinkistä, piti minunkin tehdä muutama lisäys tilaukseeni! :)

    VastaaPoista
  7. Olen yrittänyt laittaa sulle mailia. Jostain syystä palaa koko ajan takasin, vaikka osoitteen kyllä pitäisi olla oikein. Yritin jälleen kerran.
    Varmuuden vuoksi asia vielä tässä... Olen maksanut sen takin sun tilille. Mun ekassa mailissa taisikin olla jo mun osoite, jos tämäkään ei nyt maili ei tule perille asti.

    VastaaPoista
  8. Toimiva tilaus! Uskaltaisikohan mennä katselemaan myös henkan sivut...

    VastaaPoista
  9. Sari: Tuli maili äsken perille. Laitan takin postiin tällä viikolla.

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.