31.12.2010

POMPdeLUX



Pientä valitusta tulee nyt kehiin!
Tein toisen tilauksen kyseiseen paikkaan.
Tuotteet tulivat TODELLA nopsaan kotiovelle...MUTTA!

Tein tämän toisen tilauksen vain ja ainoastaan siksi, että heille oli tullut talvihaalareita lisää.
Lisäksi tilasin muutaman paidan Panttonille ensi vuodeksi.
No tietenkään haalaria ei tullut, on kuulemma loppuunmyyty.
Maksoin ILOISET 38e postikuluja vain parista trikoopaidasta.
Eli aivan sikakalliit paidat sain pojalleni.
Olen niin pettynyt tähän!
En saanut mitään viestiä sähköpostiini haalarin loppumisesta.
Tuli vahvistus tuotteista mitä tilasin, ja se sisälsi haalarin.
Nyt vain postissa muutamat paidat ja maininta haalarin loppumisesta.
Minusta aivan SUPER TÖRKEÄÄ!!!!

En olisi ikinä tilannut noita paria paitaa noilla postareilla.
En olisi tehnyt toista tilausta ollenkaan.
Se HAALARI oli se syy miksi tilaus lähti menemään.

Toki he palauttaa sen haalarin hinnan, mutta ei se mitään lämmitä.
Vaan ne 38e postarit ärsyttää! Ei ollut ihan halpoja trikoopaitoja meinaan...

(Tarkastin äsken, että postarit ilman sitä haalaria olisi 30,8e. Eli maksoin joka tapauksessa 8e liikaa!!!!)

Laitoin liikkeeseen viestiä.
Jään tilannetta seuraamaan, että mitä ja miten he vastaavat.
Ja miten aikovat tilanteen korjata ja korvata?

Tarvittaessa laitan kaikki tuotteet takaisin ja toivon täyttä korvausta.
Mutta tuskin siihen suostuvat...

Eli kannattaa nyt olla hiukan varuillaan kun ALE-tilausta laittaa menemään.
Jos joku tuote on se syy miksi vain ja ainoastaan tilaat, mieti ensin kaksi kertaa...

Edit: Vastasivat s-postiini ja olivat palauttaneet postikulut kokonaan jo ennen s-postiani. Hoitivat asian siis oikein mallikkaasti!!!

22 kommenttia:

  1. Joo, tosi ärsyttävää, ymmärrän hyvin :( Minä olen yleensä aina ulkomailta tilatessa ja usein kotimaasta tilatessakin laittanut siihen pieneen "lisätietoa" tms. -boxiin huomautuksen siitä, että en halua koko tilausta, jos jokin tietty tuote puuttuu tai pyytänyt ottamaan yhteyttä ennen lähetystä, jos tuotteita puuttuu. Jos se lisätietokenttä on puuttunut, olen saattanut lähettää heti tilauksen perään sähköpostia ja kertonut, etten kovien postikulujen vuoksi halua vajaata tilausta. Yleensä se on toiminut hyvin. Kotimaasta tilatessa on ihanaa, kun aina saa palauttaa ilmaiseksi. Ulkomailla on sitten tietty paljon paremmat valikoimat... :)

    VastaaPoista
  2. Maria: Ei tullut mieleenkään tuo. Kyllä sieltä pitäisi tulla ilmoitus että joku tuote loppuunmyyty!
    Ei se voi olla ostajan vika tälläinen. Ja noi POSTARIT on ryöstökalliit. Noille paidoille tuli 10e/paita lisähintaan. Olipas halvat siis...huh huijaa.
    Pitäisi olla kyllä joku maininta tuosta toimintavasta jossain. Eka kerta kun tuolta tilatessa meni hyvin.
    Nyt tiedän, mutta en oikein näe sitä reiluna, että mä maksan tässä nyt sitten heidän outojen toimintatapojen takia...=(

    VastaaPoista
  3. Heipsan!

    Tilasin tyttärelleni samasta paikasta mekon ja hiusjuttuja.Tilauksen tulo kesti peräti 2 kk.Meileihin ei vastattu.Kun paketti vihdoin tuli hameessa oli kämmenen kokoinen reikä.Otin kuvia ja läheti viestin kera. Pyysivät lähettämään takaisin,mutta lähetyskulut jäisivät minulle.Hame oli loppuunmyyty siinä vaiheessa.
    No,tulipa melkoisen kalliit hiuspannat hankittua...
    Kivoja vaatteita,mutta siihen se jäikin sitten.Viimeisen ja ekan kerran sieltä tilasin!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: SIIS HÄH!!!! Sä jouduit maksamaan postarit rikkinäisestä tuotteesta? No on kyllä tosi paksua!!!
    Kyllä alan miettimään tuolta tilaamista enää jos heillä tälläinen tapa toimia.
    Enpä varmaan mä saa mitään korvausta tästä. Harmittaa niin SIKANA kyllä noiden paitojen hinta nyt.

    VastaaPoista
  5. No eihän toi ole laillista touhua, netistä tilatessa aina on se palautusoikeus. Nyt vaan kuluttajavirastoon yhteys!!!

    Usein firmoille riittää pelkkä "taidanpa kysyä kuluttajasuojaviranomaiselta" ja palautuu rahat nätisti!

    VastaaPoista
  6. Palautusoikeus oli kyllä,mutta postarit 38 ja sitten takaisin olisi jäänyt mulle maksettavaksi.Hameen arvo ei olisi tuota summaa kuitannut,joten...

    VastaaPoista
  7. mulle kävi kans noin mille-mi:ssä. tilasin onneksi kimpassa joten postikulut oli alle 15 € mutta kuitenkin kaksi tuotetta jotka saan(toivottavasti ne nyt edes tulee) tulevatkin kaalliiksi kun olin laskenut postikulut ikäänkuin puuttuneiden halpojen kenkien hintaan lisää. Joten aina kun tilaa ulkomailta kannattaa näköjään ilmoittaa ettei ota mitään jos ei saa kaikkea.

    VastaaPoista
  8. Voi ei, järkyttävät postarit!!!
    Mä yrittäisin perua koko tilauksen. Ehkä he alku vuodesta ovat sorvin ääressä. Pommita niin että uuden vuoden paukut kalpenee.

    Ps. Luin just sinun ruoka postauksen. Meilläkin rempataan samalla tavalla. Oli hauska lukea sinun lasisesta cola pullosta. Oon tehnyt ihan samalla tavalla :D

    VastaaPoista
  9. Tsiisus :o
    Olisin ollut aivan raivona -ei liene sinullakaan kaukana ;) Minusta ainoa vaihtoehto on tuossa koko kaupan purku ja kaikkien rahojen palautus, tai sitten postikulujen hyvittäminen.

    Hmm, missähän kävi juuri näin minulle... jossain kuitenkin postit minulle hyvitettiin kun oli hivenen vastaava tilanne.

    VastaaPoista
  10. Juu, raivona olen!!!
    Niin ottaa pattiin koko tilaus nyt.
    Pelkään pahoin että takkiini mä tässä otan. Et ei ne mitään palauta. Sanovat vain et voin lähettää kamat takaisin mut maksan itse postarit. Eli silloin menettäisin sen jo maksamani 38e plus postarit kamoille Tanskaan. Ei siis todellakaan naurata tuo vaihtoehto.
    Toivon, että palauttavat edes osan nyt postareista mulle.
    Laskin tuossa juuri, että paidoille tuli 10e lisää hintaa ja hatuille 3e lisähintaa noiden postareiden takia. Huoh...en olis kyllä ikinä ostanut noita! Niin peruskamaa, et noita nyt saa mistä vain.
    Jos eivät hoida tätä hommaa kunnolla, en tee tuonne enää tilausta. Mulle riittää yksi kerta huonoa palvelua. Ja se on sitten siinä!

    VastaaPoista
  11. Mulle kävi vähän samalla tavalla sen LFG:n tilauksen kanssa, kun takki jonka vuoksi ylipäätään tilasin ei saapunutkaan. No, en jaksa selittää enempää, kun edelleenkiin ärsyttää saamana palvelu.Mutta blogista löytyy koko tapaus. Hyvä uutta vuotta!

    VastaaPoista
  12. Saara: Mä luin sen jutun ja oli kanssa tosi paksua toimintaa!!!

    VastaaPoista
  13. Ne on törkeet postikulut!! Mulla jäi koko tilaus, kun olisin tarvinnut sen farkkumekon, mut olis ollut niin kallis postien kera et ei sitten ollenkaan...ihana mekko kyllä oli...

    VastaaPoista
  14. Ymmärrän kyllä täysin ärtymyksesi! Luulisi heidän itsekin tajauvansa, että postikulut on heillä tavallista kalliimmat. Mulle ei ole koskaan käynyt noin vaan aina on kysytty, että mitä haluan tehdä jos joku tilaamani tuote onkin loppunut.

    VastaaPoista
  15. Ihania kuvia sulla täällä! Tosi monta postausta mennyt ihan ohi, sillä mun blogilistasta on poistuillut muutama blogi tää sun mukaan lukien... En ymmärrä mitä on tapahtunu.

    Mutta siis uskomatonta miten törkeetä käytöstä tuolla mistä teit tilauksen! Toivottavasti saisit jotain korvausta järkyttävin suuriin postareihin... Ihan kuka vaan vetäis tuollaisesta herneen nenäänsä;)

    Muistatko kun joskus oli puhetta, että ompelisit mulle viirinauhan? Siitä on jo aikaa vaikka kuinka;) Ootko vielä ommellut muille? Olis tosi kiva jos ehtisit, mutta ei se mitään jos ei onnistu. Sit täytyy vaikka ommella itse;) Ilmoittele:)

    Ihanaa vuoden vaihdetta ja entistä parempaa uutta vuotta:<3

    VastaaPoista
  16. Mulle kävi kans yhdessä kaupassa kerran noin (en nyt muista sen kaupan nimeä enää) mutta tilasin vaatteita ja suurinosa jäi puuttumaan ja ihan törkeän kalliit postikulut tuli päälle. Mitään ilmoitusta en etukäteen saanut ja en olisi tietystikään tilannut mitään jos olisin tiennyt.

    Laitoin spostia ja kysyin voisivatko hyvittää osan postikuluista (maksoin n25e ja todelliset oli kuoren mukaan 7e!!) niin eivät hyvittäneet. Pikkasen otti päähän. Noh, laitoin tapauksen ja saamani palvelun blogiini ja varmasti menettivät asiakkaitaan enkä ole sen koomin kaupan sivuilla vieraillut!

    VastaaPoista
  17. Kalliit postikulut totta tosiaan.
    Varmaan harmittaa, sen uskon.


    Oikein Hyvää Uutta Vuotta !!!

    VastaaPoista
  18. Mari: Juu, voin tehdä. Laita mulle s-postia munminmy(at)hotmail.com
    Ensi viikolla ehtisin vähän ompelemaan taas.

    VastaaPoista
  19. Voihan kökkö mikä juttu!

    Mutta ihanaa vuotta 2011!!!

    VastaaPoista
  20. No onpa todella törkeää!! Laita ihmeessä sinne spostia ja pyydä postareista hyvitystä!! Ihmettelen muutenkin, miten ne oikein ne postarit laskee siellä, meille tuli myös alesta paketti ja siinä oli yksi untuvatakki ja aika iso läjä muuta tavraa, eikä postari olleet noin kovat, jotain 25e luokkaa (siis ihan riittävästi kuitenkin).
    Onnellista alkanutta vuotta!

    VastaaPoista
  21. Hei anrinko! Blogissani on sinulle jotain. <3

    VastaaPoista
  22. Höh, no onpa kurjaa :( Toivottavasti hoitavat asian sun onneksesi.

    Laita infoa sit edittinä postauksen loppuun miten kävi!

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.