13.1.2009

Boden tilaukseni saapui









Tilasin tuossa pari viikkoa sitten Boden alesta muutamia ihanuuksia. Olen niin tyytyväinen taas omiin vaatteisiini!!!! Tuosta putiikista taitaa tulla ihan mun lemppari. Vaatteet istuu kauniisti ja niissä on ideaa.
Tyttäreni sai valita itselleen kaksi kivaa mekkoa ensi syksyä varten kun koulu alkaa. Hän tietenkin halusi puna-sävyiset. Itse olisin valinnut nuo sinisävyiset mekot mitkä kuvissa. Mutta tällä kertaa halusin että hän itse valitsee. Onhan ne hänen ensimmäiset kouluvaatteensa mitkä olen nyt ostanut syksyä varten. Tuo vihreä mekko on IHANA! Se oli viimeksi loppunut kun tilauksen tein...ehkä pitäisi tuo tilata seuraavan tilauksen yhteydessä. Jos sitä sitten vielä on...
Mieheni eilen hämmästeli sitä että miten onnistu shoppailemaan ihan täältä kotoa käsin niin paljon. Hän ajatteli et nyt säästyy edes rahaa kun olen sairaana kotosalla...heh. Hätä keinot keksii, eikö?
Rakas ystäväni I Hesassa onkin mun kanavani aleisiin. Hänen kanssaan puhelimitse jo pari kertaa olen "päässyt" ihaniin aleihin. Ja pari kassillista löytöjä tulossa pian tänne Karjaalle. Laitan ainakin Monsoon löydöt kuvina tänne kun ne saan. Hiukan sain kiksejä siitä että JUURI ne kolme juttua mitä olen siellä kuolannut oli tänään alennettu. Kaksi tuotetta -50% ja yksi oli jopa -70%. Ah ihanaa!!!! Elämän turhuuksia...mut pitäähän sitä kiksejä jostain saada. Vaikka puhelimen välityksellä. (Tuo vika lause irrallaan on aikas härski...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.