9.9.2008

Hame löytyi!


Amy, rakas ystäväni rapakon tuolla puolen löysi puuttuvan hameen. IHANAA!!!! Nyt on täydellinen Garden Princess kokonaisuus neidillä. =) Ihanaa tätä äidin turhamaisuutta...

Sataa sataa ropisee, tili tili tom...todella sataa vettä. (Voi kun syyssää olisi kuin tuossa Anne Geddesin kuvassa.) Eilisestä asti tullut kivasti ja jatkunee huomiseen asti. Itsekin sain osani eilen kun taapersin lasten kanssa 2,5km eskarista kotiin. Onneksi ritarini punaisessa pyörässään saapui ja nappasi Torin kyytiin ja neiti polki minkä pienistä jaloistaan pääsi. Mä sit "kateudesta vihreänä" kävelin perässä. (OIkeasti varmaan vaan näytin siltä kun päälläni oli myrkyn vihreä takki)

Ihana äitini saapuu tänään. Tarviikin oikaista kotia...
Mutta ihaninta on se että hän PELASTAA minut täältä! Olen kuukauden ollut kipeänä enkä mihinkään ole päässyt. No, mä en laske Karjaan keskustaa mihinkään pääsemiseksi...
Ihanaa päästä Turkuun Ikeaan, isoon Myllyyn, leffaan kaverin kanssa ja nauttimaan äidin ihanista kotiherkuista. =)

Elämän pienistä asioista tulisi nauttia. Olen päättänyt miettiä jokaisena päivänä, harmaanakin, yhden asian mikä on oikestaan kaunista ja nautittavaa. Aamusta löysin jo yhden...
Lapset tappelivat...kyllä, tosi nautinnollista, eikö? Mutta he halusivat auttaa minua. He tappelivat siitä kumpi saa tuoda minulle nopeasti liivinsuojat etten huku maitoon. =) He saivat sit molemmat tuoda monta ja olivat onnellisia. Kaunista minusta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.