26.8.2017

Kuunteletko kehoasi?


Mitä näet kuvassa?
Mä näen helvetinmoisen muuttokaaoksen ja Nellan lepäämässä. 
(Mehän muutimme takaisin Tammisaareen kaksi viikkoa sitten.)
Miten itse toimisit lauantaina katsellessasi tätä?
Luultavasti potkaiset itseäsi perseelle ja alat hommiin.
Niin munkin teki mieli tehdä. 
Päässä piiskasi mun omat pirulaiset, mutta sotku on prikuulleen sama edelleen kirjoittaessani tätä. 
MIKSI??? 

Hyvä kysymys. 
Koska kuuntelin mun kehoani, mikä huutaa kivusta ja uupumuksesta. 
Kun olo on kuin kännissä, virtaa ei vain ole.
Minulla syy on sairauteni, mutta aloin miettimään meitä naisia. 
Meistä monet piiskaa itseää jaksamaan enemmän. 
Pystymään ja voimaan yli voimavarojemme.
Kuulostaako tutulle? 

Minä menin nukkumaan. 
Nukuin koko iltapäivän. 
Annoin kehon levätä. 
Päässä huusi piiskurit, mutta en kuunnellut niitä. 
Oon kulkenut pitkän matkan ollakseni minä tänään. Kuunnellakseni kehoani edes välillä.
Matkaa on vielä paljon, jotta piiskurit katoaa päästä kokonaan. 

Ystäväni sanoo aina, että ei oo kiire valmiissa maailmassa. 
Ei niin. 

Mitäs jos annetaan piiskaa piiskureille? 


4 kommenttia:

  1. Kuuntelen. Pakko ku on sairas. Ja nautin kovasti kun pystyn. Tsemppiä sinulle.

    VastaaPoista
  2. Heips pitkästä aikaa. On ollu niin hiljasta että päätin kysellä mitä sinne kuuluu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä ollaan. Järkytyin etten oo tosiaan viime elokuun jälkeen tänne mitään kirjoitellut.
      mut löytää instasta pepinmajatalo mitä oon jaksanut päivitellä viikottain.

      Poista
  3. Sain sinulta muutama vuosi sitten hyviä vinkkejä sairauteni kanssa. Olen nyt saanut oireistooni hyvää apua tuotteista joista kerron omassa blogissani. Tahtoisinkin nyt laittaa hyvän kiertämään ja suositella samaa tuotetta sinulle. Kerron mielelläni lisää jos kiinnostaa 😊

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.