25.8.2015

Köpis on ihana!








Olin viime viikolla lomalla köpiksessä. 
Aina ihanan iloinen, lämmin, värikäs ja hauska kaupunki.
Veneilyajelut on ehdottomasti paras tapa tutustua kaupunkiin. 
Minulle sattui täydelliset lomasäät niin veneily hyvän juoman kera oli ihan täydellinen vaihtoehto. 

Frihamnissa kannattaa syödä vaikka on hiukan kalliimpaa siellä. 
Ruoka oli taivaallisen hyvää kahdessa eri ravintolassa. 
Muutenkin Tanskassa kannattaa nauttia kahviloista ja ravintoloista. 
Ne on kaupungin parasta antia muutenkin.

Suosittelen! 

Ps. Ei edes kannata miettiä pummilla kulkemista junissa!!!!



6 kommenttia:

  1. No on se ihana!
    Ja kuvat kanssa!

    VastaaPoista
  2. :)
    Nyt kun oon kahdesti ollut hahmotan kaupungin ja osaan siellä jo likkkua suht ok.
    Ehdottomasti palaan kaupunkiin.

    VastaaPoista
  3. Mä olen myös ollut kahdesti Kööpenhaminassa, ja se on ihana kaupunki! Olen vielä ollut hauskasti kesäkuussa ja joulukuussa, ja kummallakin kerralla oli aivan omanlaisensa viehätys siellä. Joulukuussa oli Nyhavnissa ihania joulutoreja (ja varmasti paljon muuallakin), ja kesäkuussa oli sitten vaan tosi kaunista ja lämmintä.

    Ihania kuvia, ja huippua että oli mukava reissu!

    VastaaPoista
  4. Köpis on ihana! Ensi vkl Osloon. Sekin on ihana. Mutta ei niin ihana kuin Köpis. Ja Köpiksen lentokenttä. Voi ero... itsekin kun olen vakavasti sairas olen niin monta kertaa miettinyt, että Luojan kiitos minulla on ihana mies. Mutta kyllä myös sitä, että kauanko hän tätä jaksaa. Nyt onneksi parempi vaihe menossa. Ja itseasiassa toi matka on meidän 10v hääpäiväreissu. Mutta rohkea olet kun uskalsit laittaa lusikat jakoon vaikka ja aloittaa arjen yksin lasten kanssa. Jos teille kaikille on parempi näin niin fine. Tsemppiä.

    VastaaPoista
  5. Kiva nähdä kuvia, kun en ole koskaan tuolla ollut (moni kertoo, kuinka kiva paikka).

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.