27.1.2015

Esprit ja kodin raikas uusi ilme




Koti on minulle tärkeä paikka.
Se tärkein kaikista.
Kodissa tulee olla hyvä olla, lämmin iloinen tunnelma ja sen tulee näyttää asukkailtaan.
Minä tykkään raikkaista, sekä pastellisista väreistä.
Olen aina tykännyt.
Se ei taida olla enää epäselvää kenellekään blogini lukijoille.
Mutta nyt on alkanut viehättämään myös selkeämmät linjat, puunväri ja hiukan hillitympi tyyli.
Olen katsellut jo pitkään skandinaavisen puhdasta selkeää tyyliä.
Sellaisenaan se ei minun kotiin sovi, mutta ehkä vähän kotini tyyli tästä muuttuu kevään myötä.
Tähän aikaan vuodesta minulla yleensä tulee into muuttaa kotia.
Vähitellen lisääntyvä valo saa sen aikaan ja vaihtunut uusi vuosi.
On kiva mennä kotia läpi ja päivittää sitä.
Katsoa kaapit läpi, poistaa kaikki turha ja kurkkia kotia vähän eri kantilta.
Vähän jotain uuttakin on kiva laittaa.
Muutos aina piristää.




Kevääksi on ihana sisustaa ja laittaa kotia raikkaammaksi, sekä lisätä värejä.
Vaihtaa muutama tyyny, uudet verhot tai tapetoidan joku ihana tehoste seinä.
Muutokseen ei tarvitse tuhlata paljon rahaa, pienelläkin uudistuksella saa paljon aikaan.
Hämmästyin kurkatessani Esprit Home osioon, miten paljon heillä onkaan todella kauniita tapetteja.
Tapettien hinnatkin ovat minusta edullisia ja valikoima on ilahduttavan laaja.
Ainakin lastenhuoneet saisi piristettyä kivasti heidän tuotteillaan.
Lastenhuoneeseen löytyi iloisia ideoita ja muutenkin kotiin ilahduttavan kauniita tekstiilejä.
Jostain syystä olen pitänyt  Espritiä aina vain vaatemerkkinä.
En tiedä miksi minulle ei ole ennen avautunut tämä kotipuoli.
Oletko sinä tutustunut jo kotimallistoon tai huomannut kaunit tapetit?
Vai olenko minä vain ainut jolla tämä puoli jäänyt varjoon....




Erityisesti minua ihastutti lastenhuoneiden kuosit ja tapetit.
Ihana lapsekas värimaailma ja suloiset eläinhahmot iskee muhun aina vaan.
Roosaa, raikasta turkoosia, keltaista, kevään vihreää ja keltaista.
Pilkut ja raidat tosin sopii minne päin asuntoa vain.
Itse aina katson lastenhuoneiden tapetteja myös sillä silmällä jos ne piristäisivätkin jotain ihan muuta huonetta.
Yhdistelemällä vanhaa ja uutta, sekä raikkaita kuoseja saa ihanan iloisen lastenhuoneen.


Mitä sinä tykkäät näistä Esprit ihanuuksista?

3 kommenttia:

  1. Tykkään kovastikin. Olen usein selaillut juuri Espritin tapetteja, mattoja ym, mutta en ole kyllä mitään kotiin ostanut. Vaatteita on kyllä kaappi pullollaan ja kirpparille nyt menossa yli puolet myytävistä Esprittiä, kun ovat käyneet isoksi.
    Kauniita on kyllä kaikki kuvat,
    -päivi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut kanssa jonkun verran Espritin vaatteita. Suurin osa malleista tosin on liian pieniä.
      Onnittelut sulle laihtumisesta!

      Poista
  2. Kiitos vinkistä, minäkään en ole hoksannut ESpritin tätä puolta! Olen juuri etsiskelemässä lastenhuoneisiin tapetteja ja nämä miellyttivät kovastikin silmää, täytyy tsekata tarkemmin. :)

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.