13.8.2014

Omakuva




Otin kuvan puhelimellani tänään. 
Kun aamulla sain työstettyä surun on loppupäivän ollut hyvä olla. 
On jotenkin toiveikas ja iloinen olo. 
Sinänsä ristiriitaista kun olen saanut tiedon, että minulle tulee pyörätuoli. 
Jotenkin on sen ansiosta toiveikas olo...vaikea selittää. 
Mutta se olo näkyi tänään peilistä ja halusin ottaa kuvan muistoksi. 

Minä kuvaan itseäni paljon. 
Ulkonäköni vaihtelee sairauden vuoksi ihan vuorokauden sisällä.
Haluan muistaa ne hyvät olot kuvin. 
Ne antavat voimaa huonoina hetkinä. 
Omat kuvat voivat auttaa jopa masennuksessa!

Minulle itsetehty valokuvaterapia on ollut iso voimavara. 
Nyt ne toimivat todisteina lääkäreille mutta muistutuksena itselle, että olen minä, hyvä sellaisena kuin olen. 

Kuvaatko itseäsi?

17 kommenttia:

  1. Harvemmin kuvaan itseäni..

    Kaunis hymy! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsensä kuvaaminen on minusta aluksi vaikeaa. Mutta on auttanut minua todella paljon.

      Poista
  2. Kaunis kuva! Minä en oikein osaa kuvata itseäni...
    Pää pystyyn ja positiivisella asenteella pyörätuolin kanssa liikkeelle. Jospa se toisi lisää energiaa päiviisi! Mukavaa syksyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menen huomenna hakemaan lainatuolin. Jännittää...

      Poista
  3. Itse en kuvaa ollenkaan, en vain osaa olla luonnollisesti :/ Ihanan kaunis ja luonnollinen kuva sinusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile! Ota vaikka sata kuvaa ja pidä se mistä tykkäät eniten.

      Poista
  4. Kaunis sinä! <3 Ihana kun annat hymyn voittaa huolet, todella monella olisi aihetta ottaa elämänasenteestasi mallia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Kyllä mulla on monen monta vähemmän kaunista ja hymyilemätöntä päivää...koitan muistaa ne milloin hyvä olla.

      Poista
  5. Ihana hymy ja upeat hiukset!

    VastaaPoista
  6. Kaunis kuva ja tulin niin hyvälle mielelle näin hymykuvasta :) Joskus kuvaan itseäni, aika harvoin.

    VastaaPoista
  7. Todella hienoa, että olet löytänyt valokuvista apua! Minä käytän valokuvia paljon sekä itseni kanssa, että työssäni. Olen opiskellut Miina Savolaisen Voimauttavaa valokuvaa, kannattaa tutustua menetelmään. Se on kiehtova!

    VastaaPoista
  8. Ihana ja kaunis sinä. <3 Kuvaan minäkin paljon itseäni. Erilaisissa vaatteissa, erilaisissa meikieissä, ilman meikkiä, kuvia muokaten, muokkaamattomana ja kaikella mahdollisella tavalla. Se on sitä itsestä välittämistä ja oppimista omasta minästä. :) Mukavaa loppuviikkoa! xxx

    VastaaPoista
  9. Olet tosi kaunis ja hymystä välittyy se, että sulla on tuossa hyvä päivä ja hyvä olo <3

    Oman blogin myötä olen alkanut kuvata itseäni ja se on ollut aika mielenkiintoista, sillä vuosiin minusta ei ollut juuri edes kuvia ja tavallaan en tiennyt minkä näköinen olin. Vaikka peilistä itsensä näkeekin, niin se on jotenkin ihan eri asia. Joten sinänsä on ollut avartavaa kuvata itseään ja olla kuvattavana, siinä oppii uutta itsestään ja jää itselle muistoja, miltä on näyttänyt tiettyinä aikoina.

    VastaaPoista
  10. Kaunis! <3 Ja miten upeat hiukset omistat :)

    VastaaPoista
  11. Moi! :) Ensinnäkin olen aina ihaillut teidän kaunista kotia ja toisekseen sen kodin emäntäkin on todella kaunis! :) Hymysi on todella kaunis. Aurinkoa päivääsi.

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.