13.5.2013

Tennarit


Mulla puuttuu vieläkin matkalle ne hyvät tennarit.
Ne millä jaksan kävellä Disneylandissa pitkät päivät ja mitä toimii mekkojenkin kanssa kivasti.
Mä kun en pakkaa mukaan muuta kuin mekkoja, tunikoita ja leggareita.
Harmitti kun huomasin, että Brandoksella oli valkoiset Supergat super alessa, eikä kokoja tietty enää ollut.
Mä tilasin nuo kolme ja joku noista varmasti istuu.
Kahdet Supergat ja yhdet Pumat. En vain osannut päättää ja pitää kokeilla, että mikä pari olisi se oikea.
Tarjous mitä klikkasin mainosti tennareita -20% mutta nuo olivatkin kaikki -50%!


Mitkä veikkaat jäävän mulle?

2 kommenttia:

  1. Vihreet!

    Tosin nuo siniraitaisetkin menis monen kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä luulen, että noi vihreet on juuri ne. Saapi nähdä miten istuvat jalassa. Ihanan raikas väri tuo kyllä on ja sopii mun kaikkien vaatteiden kanssa. Valkoisia havittelin, mutta ehkä vihreä on reissussa armollisempi väri?

      Poista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.