Nettikauppa tuntuu olevan vielä aika alkeellinen mitä tulee ostoskoriin laittamiensa tuotteiden katseluun. Tilasin raidallisia hihattomia paitoja kahdessa eri värissä eikä ostoskoria pysty tarkistamaan, että mitä väriä missäkin koossa koriin on laittanut. Esim. puna-ja siniraidalliset paidat koossa 134/140 cm näkyvät vain kahtena kappaleena sen kokokategorian paitana. Ei tietoa valitusta koosta tai väristä. Myöskään tilausvahvistuksessa ei käy ilmi minkä värisiä paitoja tilasin missäkin koossa. Todella alkeellista.
Tänään sitten viestittivät, että tilaus on mennyt jostain syystä pieleen ja palauttavat rahat... Voi pöh. Positiivista, että viesti tuli pian ja päälle vielä alekoodi hyvitykseksi mokasta. Alku usein hankalaa...=)
No höh! Alku on aika hankalaa näköjään useillakin yrityksillä nettikaupassa, mutta varmasti korjaantuu tässä vähitellen, toivotaan ainakin niin. =) Hyvä jos sait hyvitystä.
Hyvityksen ilo haihtui ilmaan, kun haluamani koot on loppuunmyyty ja alekoodi voimassa vain huomisen...=( Olin kuulemma ensimmäisten joukossa tilaamassa nettikaupasta ja ensimmäisten tilausten osalta jotain on mennyt pieleen. Tällä kertaa aikainen lintu ei todellakaan napannut matoa.=D
Samoin täällä. Tein tilauksen heti, kun sähköposti verkkokaupan avaamisesta tuli sähköpostiini. Tuotteita hävisi ostoskorista ja kohta koot olikin jo loppu. Melkein jo naurattaa, että Erjan alekoodi on ollut voimassa vain yhden päivän! =)
Kiva kun tulee mahdollisuus ostaa netinkin kautta ja niilläkin joilla lähin Po.p -kauppa on kaukana. Itse varmaan menen lähikaupunkiin, joka ei ole kuin lyhyen matkan päässä asuinkunnastamme, jossa on ko. merkin myymälä. Todella hyvä palvelu olikin kun kävimme perheenä siellä katselemassa. Vielä ei ole merkin tuotteita ostanut, mutta paljon noita kehutaan kyllä.
Itse odotan Zaran verkkokaupan laajentumista Suomeen. Turun Zarassa keväällä myyjä (olisiko ehkä ollut myymälänhoitaja, en tiedä) kertoi, että verkkokauppa olisi tulossa kyllä, mutta tarkempaa ajankohtaa ei vielä tiennyt.
Nettikauppa tuntuu olevan vielä aika alkeellinen mitä tulee ostoskoriin laittamiensa tuotteiden katseluun. Tilasin raidallisia hihattomia paitoja kahdessa eri värissä eikä ostoskoria pysty tarkistamaan, että mitä väriä missäkin koossa koriin on laittanut. Esim. puna-ja siniraidalliset paidat koossa 134/140 cm näkyvät vain kahtena kappaleena sen kokokategorian paitana. Ei tietoa valitusta koosta tai väristä. Myöskään tilausvahvistuksessa ei käy ilmi minkä värisiä paitoja tilasin missäkin koossa. Todella alkeellista.
VastaaPoistaNo höh. Laita palautetta vaan! Kyllähän tuollaset asiat pitäisi olla toiminnassa noinkin isolla puljulla.
PoistaKiitos vinkistä! Kävin heti tekemässä tilauksen, pitihän sieltä edes sukat saada.
VastaaPoistaPäivän paras uutinen :)
VastaaPoistaKiitos vinkistä! :)
VastaaPoistaLaitoin palautetta heti tilaukseni jälkeen ja sieltä vastattiinkin nopeasti, että asia yritetään korjata mahdollisimman pian.=)
VastaaPoistaHieno homma! Yleensä kantsii laittaa asiakaspalautetta. Kiva kuulla, että vastasivat noin nopsaan.
PoistaTänään sitten viestittivät, että tilaus on mennyt jostain syystä pieleen ja palauttavat rahat... Voi pöh. Positiivista, että viesti tuli pian ja päälle vielä alekoodi hyvitykseksi mokasta. Alku usein hankalaa...=)
PoistaNo höh! Alku on aika hankalaa näköjään useillakin yrityksillä nettikaupassa, mutta varmasti korjaantuu tässä vähitellen, toivotaan ainakin niin. =)
PoistaHyvä jos sait hyvitystä.
Hyvityksen ilo haihtui ilmaan, kun haluamani koot on loppuunmyyty ja alekoodi voimassa vain huomisen...=( Olin kuulemma ensimmäisten joukossa tilaamassa nettikaupasta ja ensimmäisten tilausten osalta jotain on mennyt pieleen. Tällä kertaa aikainen lintu ei todellakaan napannut matoa.=D
PoistaSamoin täällä. Tein tilauksen heti, kun sähköposti verkkokaupan avaamisesta tuli sähköpostiini. Tuotteita hävisi ostoskorista ja kohta koot olikin jo loppu.
PoistaMelkein jo naurattaa, että Erjan alekoodi on ollut voimassa vain yhden päivän! =)
Kiva kun tulee mahdollisuus ostaa netinkin kautta ja niilläkin joilla lähin Po.p -kauppa on kaukana. Itse varmaan menen lähikaupunkiin, joka ei ole kuin lyhyen matkan päässä asuinkunnastamme, jossa on ko. merkin myymälä. Todella hyvä palvelu olikin kun kävimme perheenä siellä katselemassa. Vielä ei ole merkin tuotteita ostanut, mutta paljon noita kehutaan kyllä.
VastaaPoistaItse odotan Zaran verkkokaupan laajentumista Suomeen. Turun Zarassa keväällä myyjä (olisiko ehkä ollut myymälänhoitaja, en tiedä)
kertoi, että verkkokauppa olisi tulossa kyllä, mutta tarkempaa ajankohtaa ei vielä tiennyt.
Hannele