17.3.2012

Po.p mekko


Minä tykkään hurjasti Po.pin naisten vaatteista.
Ne ovat laadukkaita ja todella edullisia laatuun nähden.
Olen ostanut mekkoja, keltaisen neuletakin ja muutaman pitkähihaisen paidan itselleni.
Tuolla merkillä on vaatteet XS-XL. Ja minusta on kiva, kun nuo isommat koot vastaa kokoaan.
Vaatteethan aluksi myytin Po.p MOM vaatteina, mutta tuo MOM on poistettu merkeistä.
(Ainakaan omissani ei lue kuin Po.P.)
Osa on aivan selvästi äitiysmalliston vaatteita, mutta monet on tarkoitettu ihan kaikille.
Kannattaa siis vilkaista tuollakin vaatteita sillä silmällä, jos jotain kaunista itsellekin löytyisi.
Vinkiksi vaan muillekin isommille kaunottarille!
Tämä sininen puuvillainen printtimekko on yksi mun lemppareista.
Nyt kun tämä on hitusen reilu, niin tykkään tästä vielä enemmän.
On kaunis ja super mukava päällä.
Lisänä nahkainen punottu nauha. Kuroo kivasti mekkoa tiukemmalle.


Mä muuten löysin vihdoinkin netistä pari kivaa takkia itselleni.
Katsotaan miten ne nyt sitten lopulta istuu päällä.
Laitan sitten kuvia tännekin, jos päätän takit pitää.
Sitten voin hyvillä mielin siirtää räjähtäneen vanhan mustan takkini koiranulkoilutakiksi ja pihahommia varten.
Mä pidän muuten muutamia lempivaatteitani aina esillä makkarin naulakossa.
Helppo laittaa siitä päälle ja iloiset kuosit piristää samalla seinää.
Tuo vihreä Joulesin pilkullinen mekko on ollut minulla jo muutaman vuoden ja edelleen rakastan sitä!



Nauttikaa illasta!

Ps. Saat vielä huomiseen asti PikkuMineasta yli 30e tilauksestasi -15% koodilla AURINKO.
PikkuJalat taas laittavat kengät postiin ilman postikuluja koodilla anrinko. 

7 kommenttia:

  1. Tosi sievä mekko, sopii sulle todella hyvin! Itsekin noita vaatteita joskus katsellut ja huomasin että jossain Popin sivuilla oli mainittu että vaatteita voidaan käyttää myös raskauden jälkeen tai itsekin aattelisin noin ettei ne kaikki ihan enää mammavaatteilta näytä :) Miten Popin koot naistenvaatteissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta ne vastaa kokoaan. Mä siis käytän XL kokoa ja on sopiva. Tuo on vähän reilu kyllä. Riippuu tietty mallista, mutta yleensäottaen ne on minusta koonsa mukaisia.
      Ystäväni käyttää XS tai S riippuen mallista ja käyttää niitä kokoja muissakin merkeissä. Sanoisin, että ei nuo ainakaan pientä kokoa ole. Suosittelen kyllä!

      Poista
  2. Mulla on yksi Popin imetyspaita edelleen käytössä, siitä ei kyllä ensisilmäyksellä olisi voinut käyttötarkoitusta arvata ja hyvä niin.

    Popin vaatteiden laatuun voi kyllä aina luottaa, toisin kuin monen muun merkin nykyään :)

    Ihania vaatteita tuossa naulakossa, aivan minun tyylisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laatu ollut kyllä joka kertaa tosi hyvää.
      Mä rakastan jokaista Po.P vaatettani. Onhan mulla muuten yksi heidän farkkumekkokin ja se on aivan ihana!

      Poista
  3. Mistäs ne vaatteet tupsahti, kaapin pohjalta siivouksilla vai uusia kaupasta? Popin outletissa ainakin törmäsin xl koon keltaiseen neuletakkiin, -70%.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kaapista.
      Kaikki kuvien vaatteet on vain mun kaapin perukoiden löytöjä, tai no, ei ne löytöjä ole, mutta otin ne nyt esille.
      Mun neuletakki on ostettu joskus aikaisemmin.
      Outlettiin olisi ollut ihana päästä tonkimaan. =)

      Poista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.