1.5.2010

Vappu tuli ja vappu meni

En laittanut sellaista vappua kuin yleensä.
Herkkuja katoin kauniisti, mutta pallot ja serpentiinit unohdin.
Vappupallot haimme ja lapsille ollut niiden kanssa hurjan hauskaa!

Ollaan leffaa katsottu yhdessä.
Nim ja salainen saari oli IHANA!
Lapset tykkäsi hurjasti ja mieskin jaksoi kiinnostua loppuun asti.
Oli tosi kiva koko perheen seikkailuelokuva, suosittelen!

Itse katsoin yöllä aivan huippuhyvän fantasiaelokuvan,
The imaginarium of Dr Parnassus.



Olen ollut aika itkuherkkäinen.
Ajatukset purkautuu itkuna ja paineet.
Kai se huolikin tulevasta hitusen vaivaa...
annan tulla kun tuntuu siltä.
Jos lapset nähneet, olen "satuttanut varpaani" siivotessani.
En halua heitä vaivata murheillani, en nyt.
Tirautan vähän, siivoan ja sitten nauran.
Huomaan että tämä asia ei ole siltikään niin "helppo" omaksua,
vaikka tätä olen odottanutkin.
Käsittelen asiaa ja työstän ajatuksia.

En muista milloin olisin ollut näin väsynyt keskellä päivää.
Tarvitsin hetken unta, ihan vähän vain.
Heräsin pirteänä, mutta 3,5h myöhemmin.
Meinasin pyörtyä kun näin kellon!!!
Mies totesi että olit väsynyt, hyvä kun sait nukuttua.

Siihen se tämä päivä sit menikin.
Piti ommella sitä ja tätä.

Ehtiihän tässä tänään vielä muutaman tunnin.

2 kommenttia:

  1. Hyvä kun annat aikaa surullekin :)
    Vaikka täällä on jo diagnoosista aikaa, niin esimerkiksi koulun aloittaminen saa minut taas herkistymään, surulliseksikin. Miten se poika siellä tulee pärjäämään. Varmasti hyvin mutta silti sitä vaan miettii. Kaikki muutokset saa pohtimaan asioita aina uudemman kerran.

    VastaaPoista
  2. Sullahan on kiva uus tukka! Mulla on aika samanlainen;) Määkin oon muuten aika herkkä liikuttumaan... Nyt saa muuten tulla kurkistamaan mun uutta blogia;)

    VastaaPoista

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.