8.9.2008

Maanantaita


Ihanan kirpeä syysää tänään. Pian saankin lähteä vaavin kanssa kävelylle raikkaaseen ilmaan. Freya ja Tor odottaa hakijaansa. Kiva taas kuulla miten heidän päivä mennyt kerhossa ja eskarissa.

Fröken on sit 6vuotta tänään. En voi uskoa että hän on jo niin iso typy. Juhliansa jo kovasti odottelee...kun vaan sais neiti päätettyä et mikä on juhlien teema tänä vuonna. Hän jo ajatteli että pitäisi taas jälleen Peppi Pitkätossu juhlat...mut eihän samaa teemaa voi pitää kahtena peräkkäisenä vuonna, eihän? Mä ainakin kovasti tuota todistelin neidille että niin ei voisi tehdä. Tai kai sitä voi jos haluaa...mutta minä, äiti ei halua, ei halua ei!

Kun oppisin käyttämään tätä sivustoa kunnolla...räpeltämistä tulee varmasti taase olemaan enemmän ja vähemmän. Mut kai mäkin opin? Ei mulla ole kuin vihreä peukalo keskellä kämmentä. Siis oikeasti, mä tapan kaikki kasvit mitä kotiini kannetaan. Ja kyllä, mä en niitä tänne kanna. Anoppini tähän asti tuonut ihania kukkia, mut lopettanut kai hänkin kun huomannut että kukat kaikkoaa sitä mukaa kun hän niitä tuo. Ei ne vaan pysy mun käsissä hengissä. Onneksi lapset sentään kukkii!

(Kuvassa vauvani suloiset varpaat 3viikon ikäisenä. Kuva Studio Adeleide, Karjaa.)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun piipahdit ja jätit viestin, ilahduttaa aina.
Positiivisuus tarttuu, samoin negatiivisuus.
Haluan blogissani tuoda hyvää mieltä, myös sinulle.